Friday, May 4, 2007

Plictiseala

Am inceput sa ma plictisesc.
Vreo sugestie?

2 comments:

Andrei Crăiţoiu said...

Vasi,o idee ar fi sa mai intri din cand in cand si pe blogul meu.Ma bucur ca "m-ai descoperit".Nu sint eu chiar asa de bun dar incerc sa fiu mereu echidistant in toate comentariile mele si sa invat de la cei care sunt in jurul meu.Vasi,am citit ca ai fost banat de pe site-ul lui Tolo.Ti-ai pus intrebarea de ce?Daca nu sti iti spun acum:in ce ai scris s-a strecurat din greseala, sau din intentie si o vorba de duh sau mai multe care nu pot ramane pe site.Alt motiv nu este.Asta ti-o spun sigur pentru ca eu(si acum poti sa ma injuri asa cum o fac foarte multi)sunt omul care se ocupa de blogurile de pe gsp.Mai exista inca o varianta ca dupa IP-ul tau sa mai fi lasat cineva un comment de care tu sa nu sti.Cei care scriu in limita decentei raman ,pentru ca nimeni nu are interes sa-i "arunce" din sistem.Tine aproape langa echipa de la gsp si nu o sa regreti.Exista si varianta ca atunci cand ai fost banat sa fi fost in concediu.Este si asta o varianta pe care trebuie sa o iei in calcul si atunci injuraturile sunt mai mititele.Din cate inteleg esti stelist.Va doresc multa bafta pe acest final de campionat si sper sa ramaneti pe locul doi.A revenit Dica frumos si am incredere in el.Sper sa ne mai auzim.

Vasi Arnautu said...

cred ca ai dreptate...